PDA

View Full Version : Jap Night Monthly meet at Reading Tuesday 15th April 2008



lui
01-04-08, 17:02
This is one if the Biggest Monthly Jap Meets in the South of England and you are all welcome.

Reading Jap Meet on Tuesday 15th April 2008

Comet car park by Madjaski Stadium in Reading

Just off the ring road at junction 11 m4

Starting from 6pm - 9.30pm

Post code for your sat nav is RG2 0QG


Please look at link below for full details:

www.readingjapmeet.co.uk

Add name to list if attending:

01. Lui
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.

razza
02-04-08, 18:09
01. Lui
02. Razza
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.

paul2supra
07-04-08, 17:11
Not much response so far??
I'm not sure on this one...I'm in town on the 17th and 18th for gambling, golf (that's going to be embarrassing) and drinking (so's that probably!) so I may save any cash I'd be likely to spend on fuel and food for then.
Then again, I may not! Would be good to meet a few more of you...if anyone else is going of course!

JamieP
07-04-08, 17:12
Ill try and make it this month.:)

Pabs
07-04-08, 17:46
MIGHT (big might) be attending this one... will let you know.

paul2supra
08-04-08, 21:39
Razza, texted Woody today about perhaps meeting up for this...don't know if you'll be speaking to him beforehand, but I said I'd confirm on Monday.
You up for perhaps meeting earlier again?

razza
09-04-08, 09:19
yep, the missus is in the far east next week so don't have to worry about staying out late lol!

BUMP to everyone else, come on...although doesn't look like the weather's going to be great:

http://www.netweather.tv/index.cgi?action=uk7dayx6;page=7;type=free;ct=23705~Reading;sess=#forecast

paul2supra
09-04-08, 13:03
Lovely jubbly! Like I say, I'll confirm on Monday, but pretty much talked myself into it.
At least it's not showing rain...yet

dogzzilla
11-04-08, 22:03
Yep will be there-not been before,lookin forward to it.

SilverSoop
13-04-08, 15:53
Ahh, sorry guys i cant make this one :(

mr lover
14-04-08, 14:01
might make his one, not in a supra though :sly:

Sharpie
14-04-08, 14:33
I'm going to arrange a site visit of my office so, next month, I can come along too :thumbs:

Lui, is the next one on May 20th ?

Homer
14-04-08, 14:50
I should be there.


is the next one on May 20th ?

Yep, May 20th.

Sharpie
14-04-08, 14:53
Cheers D :)

Gaz6002
14-04-08, 14:56
I'm a maybe

razza
14-04-08, 16:44
weather looks better:

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?id=3190:d

JamieP
14-04-08, 16:45
Ill try and make it this month.:)

I cant make it now, car is going in the bodyshop for a few days.

paul2supra
14-04-08, 17:40
Blinkin bloomin eck - was looking forward to seeing that mental Monaro :eyebrows:
Think I'm a defo now Razza (think I'm a defo - doesn't sound that certain does it?!) - will text Woody and see what he's up to and if he wants to meet up...
What time you available to meet? I should be in from about half 6...as long as I don't get lot in Abingdon again! And where?

razza
14-04-08, 18:18
Spoke to Woody earlier, needs to go to driving range:rolleyes:so may be along later.

I can get out on time and head through pangbourne so can meet up near you for a nice little drive down:eyebrows:

paul2supra
14-04-08, 21:00
Sounds good...I'll lead the way at my Miss Daisy pace though! ;)

I'll leave on time too then and come down through Aldworth and Streatley - should be in Pangbourne about 6.30 if that suits?

And where in Pangbourne? Haven't been there for donkey's but there's the Swan by the lock/weir things (assuming the awkward car park is ok to get into in the Supras)...?

heckler
14-04-08, 21:18
sorry, wont be along, stuck in cheltenham for 3 weeks :(

razza
14-04-08, 22:53
Sounds good...I'll lead the way at my Miss Daisy pace though! ;)

I'll leave on time too then and come down through Aldworth and Streatley - should be in Pangbourne about 6.30 if that suits?

And where in Pangbourne? Haven't been there for donkey's but there's the Swan by the lock/weir things (assuming the awkward car park is ok to get into in the Supras)...?

yeah yeah, huppy up and get used to the power:d

I can meet you at the Swan in Streatley if you want and go from there, a bit out my way but a good reason for a drive:d I can finish anytime after 5pm tomorrow so am easy, about 6:15pm at the Swan?

dogzzilla
15-04-08, 09:45
I`ll be there-looking forward to meeting some of you!

Martin
15-04-08, 13:31
Would like to of been there but the car went to the sprayer yesterday.
Next time.
The weather is cracking in Reading at the moment. Have a good one..

razza
15-04-08, 16:43
let's hiope the weather holds out, forecast still says it'll be crap

SBDJ
15-04-08, 17:09
I'm only round the corner, and it's been lovely all day. Sods law says 6pm will hit and the heavens will open...

razza
15-04-08, 17:29
looks a little grey now:(

Pabs
15-04-08, 17:48
sorry chaps - can't make this now :(

Gutted to say the least, was looking forward to it. But next month with avengence :) And I want to see pics!

SBDJ
15-04-08, 20:34
Good to see you all again, I've not been down in ages... sorry I left early but my gf had stolen my coat...

Pabs
15-04-08, 20:34
how many turned up?

Homer
15-04-08, 21:25
Good to see you all this evening, the weather sucked though!

Had to LOL seeing Gary pull up in the roofless Cobra.. even funnier watch them leave in the pouring rain :D Probably not the best choice of car today!


how many turned up?

From the club about 10 cars, quite a few other clubs showed up but the real numbers should start showing up once it warms up.

SilverSoop
15-04-08, 21:35
Good to see you all this evening, the weather sucked though!

Had to LOL seeing Gary pull up in the roofless Cobra.. even funnier watch them leave in the pouring rain :D Probably not the best choice of car today!



From the club about 10 cars, quite a few other clubs showed up but the real numbers should start showing up once it warms up.

HAHA, roofless cobra?? :d
Ahh wish i had of been there tonight, that would of made my night! :d :p

mr lover
15-04-08, 21:40
Had to LOL seeing Gary pull up in the roofless Cobra.. even funnier watch them leave in the pouring rain :D Probably not the best choice of car today!

and leaving bits of it behind :D

got yours and Lui's message thanks

SilverSoop
15-04-08, 21:51
and leaving bits of it behind :D

got yours and Lui's message thanks

:d:d

If i were you gary, next time i would check that the weather is going to be completely dry...that is if you're not in the supe! :D

Pabs
15-04-08, 22:09
man gutted I couldn't come. But I suppose Homer is right - better weather will bring out the cars in droves :D

Just not worth risking driving the car at the moment - not 100% happy that everything is ok, as my oil level seems very low and I think the coolant expansion tank is empty, so need to keep an eye on the coolant levels. Car is booked in for a full service this friday so hopefully things will be sorted or at least found out.

Martin
15-04-08, 22:13
Bugger it rained...

Should be better next month. Will def be there

razza
15-04-08, 23:13
and leaving bits of it behind :D

got yours and Lui's message thanks

lol!! we had visions of you stuck on the motorway waiting for recovery with no roof and rain, that sound was awesome though:D:D take it it was nothing majorly important:search:


I'm still drying out, so you must be wrinkled:)

Good turn out despite the weather

supraluke
16-04-08, 10:05
hello everyone. turned up a bit late in my mates mr2. If any of you guys want to meet in streatley again let me know as thats my village of doom. Not a bad turn out for crappy weather...how wide was that orange soop!! :cool:

dogzzilla
16-04-08, 10:09
HehHeh -Thats my orange supra!-You like? Its too wide to fit in my garage LOL

supraluke
16-04-08, 10:41
we were parked behind it, bloody massive, alot of work must have gone into it. Fair play to you mate! :thumbs:

dogzzilla
16-04-08, 10:56
Yeah alot of work-& the worlds supply of filler/sand paper/elbow grease/red bull/fibreglass/friends/ex friends & nearly wife!!!

supraluke
16-04-08, 11:07
lol, always worth it in the end! are there ever any meets up your way? would be a good drive up!

dogzzilla
16-04-08, 11:19
Only Tatsu & occasional jap club but mostly corsa/saxo stuff!!
Will give u a mail if anything interesting comes up.

Homer
16-04-08, 12:14
Another Gloucester member, will be moving there shortly!

dogzzilla
16-04-08, 12:28
Sh*t-i`m moving then! LOL!:d

paul2supra
16-04-08, 13:21
Good to meet a couple more of you last night, even if I did contract pneumonia while being there

Dogzzilla, didn't see you before we/you left, so PM me your number and we'll see if we can sort out travelling to Reading (and back again!!) for Japfest...

And that Cobra...LOVELY! Homer, when you're done sorting your own V8, mind sticking one in mine for me??!

And Razza, I've said it before and I'll say it again, you can't sell!

Cheers all

mr lover
18-04-08, 22:52
lol!! we had visions of you stuck on the motorway waiting for recovery with no roof and rain, that sound was awesome though:D:D take it it was nothing majorly important:search:


I'm still drying out, so you must be wrinkled:)

Good turn out despite the weather


it was a bit of pipe that had fallen out of the boot, good job really as I never heard the phone ring :D bloody noise :d

Homer
18-04-08, 23:02
it was a bit of pipe that had fallen out of the boot, good job really as I never heard the phone ring :D bloody noise :d

Lol, does that mean I can chuck it out then?

mr lover
18-04-08, 23:16
Lol, does that mean I can chuck it out then?

yes mate, sorry should have let you know :)

razza
19-04-08, 00:44
so how wet did you get on your way home?:D

mr lover
19-04-08, 15:04
so how wet did you get on your way home?:D

surprisingly not to bad and it rained all the way back:)

SilverSoop
19-04-08, 22:54
surprisingly not to bad and it rained all the way back:)

Oh sh*t gary, thats anyone's worse nightmare! Especially when the top is down lol! :D :p